Zavoláme vám

Nacenitpronájem
Nacenitpronájem

Rozhovor s Martinem Doležalem

S poctivostí nejdál dojdeš! – to je životní krédo Martina Doležala, který ve Stálém nájmu pracuje jako obchodník. V rozhovoru jsme si povídali nejen o jeho pracovní náplni, ale také o tom, kde bere inspiraci nebo jak si užívá volný čas.

11.10.2021

Co konkrétně máte na starosti ve Stálém nájmu?

Pracuji jako obchodník pro Stálý nájem. Mám na starosti akvizici nových bytů do naší správy, tedy komunikaci s klienty, kteří mají zájem pronajmout byt prostřednictvím naší služby. S tím se pojí také činnost, která zahrnuje veškeré kroky vedoucí k převzetí bytu pod křídla Stálého nájmu.

Kde berete inspiraci pro zlepšování vaší služby?

Blízce spolupracuji s celým týmem i vedením včetně Roberta Urbana, který patří mezi zakladatele společnosti. Společně diskutujeme nad nejrůznějšími možnostmi, z čehož obvykle vyplynou nápady, díky kterým můžeme naši službu posouvat na vyšší úroveň.

Co je podle Vás pro vaše klienty největším lákadlem? Čeho si na Stálém nájmu cení nejvíce?

Z ohlasů klientů víme, že si nejvíce cení toho, že s pronájmem nemají skutečně žádné starosti. Kromě toho jsme si získali dobré jméno také díky našemu férovému přístupu a lidskosti. I když se nyní nacházíme v nejisté době, nevracíme byty klientům zpět, ale snažíme se vždy najít nejlepší řešení. O klienty i byty pečujeme stejně za jakékoliv jiné situace.

Co děláte proto, abyste byli lepší než konkurence?

Pečlivě sledujeme trh, takže dokážeme odhadnout, co se chystá a co bude v budoucnu pro klienty atraktivní. Snažíme se myslet dopředu a před konkurencí být vždy o krok napřed. Zachováváme lidský, ale profesionální přístup jak k našim klientům – majitelům, tak i klientům – podnájemníkům.

Jak pracujete se zpětnou vazbou od klientů?

Z pozitivních reakcí se mohu jen těšit, z negativních poučit. Jsou pro mě hnacím motorem, proč dělat svoji práci dál a co nejlépe. Motivuje mě k lepším výsledkům. A co negativní zpětná vazba? Pokud se stane a negativní vazbu obdržíme, je mým úkolem s ní naložit tak, aby k ní příště nedošlo. 

Co děláte, když chcete načerpat energii nebo si odpočinout?

Abych mohl svoji práci dělat naplno, potřebuji také odpočívat. Proto se ve volném čase věnuji svojí rodině a dětem. Často vyrážíme na společné výlety do přírody. Věnuji se také sportování, během kterého si vyčistím hlavu. Díky tomu se můžu na naši službu dívat z širší perspektivy a přicházet s novými nápady.

Máte nějaké životní krédo, podle kterého se řídíte?

Rozhodně se řídím a věřím pořekadlu, které praví, že „S poctivostí nejdál dojdeš.“.

Jak dlouho pracujete pro Stálý nájem a co považujete za svůj největší úspěch?

Pro Stálý nájem pracuji od samého počátku, tedy téměř 4 roky. Jsem pyšný na to, že jsem mohl být u zrodu tohoto stále se zvětšujícího projektu. Těší mě, že se Stálý nájem dál a dál posouvá, rozrůstá a hlavně zdokonaluje své služby. Největším úspěchem je pro mě vždy spokojený klient.

Za největší úspěch považuji to, když i přes někdy počáteční nedůvěru si k sobě nacházíme s majiteli cestu a já vidím, jak jsou spokojeni s tím, že udělali správné rozhodnutí a svěřili svůj byt do naší péče.

Proč by se zájemci měli rozhodnout právě pro vaši službu?

Pokud chtějí majitelé mít zachovány základní jistoty při pronajímání bytů, pak by se měli rozhodnout pro nás. Každý měsíc budou mít nájem na účtu, nebudou se muset dohadovat s nájemníky o tom, proč neplatí, kdy zaplatí nebo kdy se konečně odstěhují.

Vyhnou se zbytečným telefonátům, když nájemník potřebuje vyměnit žárovku a mnoha dalším starostem. My majiteli byt po skončení nájemní smlouvy vrátíme zpět ve stejném stavu, v jakém jsme jej převzali. Majitel tak nemusí řešit např. malování, úklid, drobné či větší opravy po nájemníkovi a jiné.

Navíc máme zřízenou sekci (nástěnku) pro majitele, která jim umožňuje dálkový přístup k aktuálním informacím o bytě. Snažíme se klientům umožnit užívat si „bezstarostnou svobodu pronajímání“, a ne je stále s něčím zatěžovat.

Jak dlouho trvá, než byt převezmete pod svůj patronát?

Často je to otázka jednoho týdne od první schůzky. Ovšem je to samozřejmě závislé na tom, jestli je byt už volný nebo je v bytě původní nájemník nebo je byt ještě užíván majitelem, který bude provádět opravy apod. Hraje zde roli více faktorů, které plynou ze strany majitele.

Jak často podáváte reporty o stavu bytu jeho majiteli a jakou mají podobu?

Fyzické kontroly provádíme každého půl roku. Pokud to však situace vyžaduje, jedeme byt zkontrolovat okamžitě. Report z návštěv klient uvidí v klientské sekci (nástěnce). Zde si může přečíst třeba jak proběhla oprava, jestli je v bytě podnájemník apod.

Jsem rád, že můžu pracovat v týmu, který ctí stejné zásady jako já. Na svých spolupracovnících si cením férového a otevřeného přístupu, který mi dává možnost přijít s jakýmkoliv nápadem či návrhem na změnu. Naši klienti jsou u mě na prvním místě. Velice si vážím jejich důvěry a veškerých dotazů či podnětů, se kterými si na mě obracejí. Chcete i vy pronajímat bez starostí? Napište mi a určitě se dohodneme.

VYUŽÍVEJTE SVŮJ ČAS EFEKTIVNĚ. KONTROLU NAD STAVEM BYTU PŘEVEZMEME MY.

Chcete v bytě spolehlivého nájemníka? Domluvit nezávaznou schůzku
  Přihlášení do mého účtu
  Zapomenuté heslo